Przejdź do głównej zawartości

Słuchy z życia

Na blogu nie publikowałem już dłuższy okres czasu. Jestem tego świadom i ubolewam. Nie ukrywam wiąże się to po części z małą ilością czasu (choć dla chcącego nic trudnego więc marna wymówka) i brakiem pomysłu na treść. Jak już wspominałem gdzieś, kiedyś, chciałbym nadać jakiś jeden temat temu co publikuję. Przez ostatnie miesiące dużo u mnie się działo. Dużo zobaczyłem, usłyszałem, nauczyłem się. Myślę, że po części również bardziej ukierunkowałem. Kontynuując tendencję do zapełniania głowy pomysłami, powoli dochodzę do etapu wyboru i wprowadzania wybranych w życie.

Nie chcę aby blog był zapiskiem tego o zrobiłem, sukcesów, porażek. Istnieje dużo miejsc tego typu, a chwalenie się swoim życiem nie jest czymś co lubię. Wolałbym stworzyć miejsce, z którego można coś wyciągnąć, czegoś się dowiedzieć. Wiem również, że ktoś czyta tego bloga i niektóre treści były ważne dla niektórych osób. Dziękuję wszystkim za wiadomości z opiniami na temat mojego bloga. Nawet nie wiecie jakie to dla mnie ważne.

Na dany moment zapraszam wszystkich na mojego tumblr'a curlythinks.tumblr.com, gdzie mam zamiar prowadzić coś w stylu dziennika, notatnika z przemyśleniami. Myślę, że niektórym może podejść ta forma do gustu. Co do bloga, to prawdopodobnie przez najbliższy czas nic się tutaj nie pojawi, co później zobaczymy.

Dzięki i do odczytania,
Bartek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

nie chcę żyć w idealnym świecie

Wiem tytuł może przerażać, sugerować, że z autorem jest coś nie tak. Wzbudzać wewnętrzne oburzenie. Zachęcić do czytania, aby móc obalić argumenty autora (na pewno, dlatego dałem taki tytuł!). Już wyjaśniam o co mi chodzi.

szczerość

Długo zastanawiałem się o czym napisać. W głowie obecnie mam taki malutki mętlik, tyle rzeczy do zrobienia, cały czas chodzę rozkojarzony, mając na myśli jedno, a mówiąc drugie. Wiele osób zastanawia się na pewno co z nim nie tak, o czym on bredzi. Super, nie wiedzą o czym myślę, to co mówię wydaje mi się doskonale zrozumiałe, lecz inni mogą tego nie zrozumieć albo co gorsza zrozumieć źle. Dlatego to wszystko wam tłumaczę. I to nazywam szczerością.

o przerwach

Jeśli w przyszłości udałoby mi się złapać złotą rybkę i miałbym możliwość zrealizowania 3 życzeń, myślę, że jednym z nich byłaby możliwość przeżycia niektórych rzeczy ponownie po raz pierwszy. Pierwsze spotkanie z ukochaną osobą, z obecnymi przyjaciółmi, pierwsze westchnienie po pierwszym obejrzeniu ulubionego filmu, przeczytaniu książki, która zmieniła moje życie. Przeżycie tego wszystkiego od nowa, ponowne poczucie tej olbrzymiej fali uczuć - zachwytu, niepewności oraz uczucia, że to jest właśnie to.